CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Showdown 2011

Ada apa dengan Showdown 2011?? Bagi sesiapa yang mungkin rasa agak macam tak ambik peduli sangat dengan dunia hiburan ni, Showdown 2011 adalah rancangan tempatan yang mengtengahkan bakat2 remaja Malaysia yang terpendam selama ni dengan pelbagai genre jenis tarian yang ada dan walaupun rancangan ni baru ada 2 season tapi dah dapat sambutan sangat2 menggalakkan dan juga dapat anugerah sebagai rancangan realiti tv paling popular kat Malaysia ni.

Kenapa aku berbicara mengenai rancangan ni? sebabnya rancangan ni bukan je promosi local dance kita tapi diorang jugak promosi salah satu tempat menarik yang agak baru jugak kat Selangor ni iaitu kat I-City Shah Alam.  I-City Shah Alam terkenal dengan perhiasan lampu yang berwarna warni yang ada bermacam bentuk dan rupa.  Disini pengunjung bukan je boleh tengok perhiasan yang ada mahupun nak 'snap2' gambar untuk kenangan tapi ada juga tempat rekreasi yang ada salji. Banyak sangat fasiliti2 yang membolehkan pengunjung datang dengan hati yang lapang serta gembira.

Aku tak taula apa point sebenar rancangan Showdown 2011 ni jadikan I-City Shah Alam sebagai tempat rancangan tu bersiar. Tapi bagi pendapat aku sendiri, berkemungkinan diorang nak promosi lagi I-City ni memandangkan tempat tu baru je diwar2 kan tahun lepas jadi diorang gunakan peluang ni untuk pengunjung datang melihat sendiri peserta2 kesayangan Showdown 2011 dan sekali gus melawat I-City ni dengan lebih lagi.
Walau apa pun, ni cuma sekadar pendapat aku sebab memang strategik sangat rancangan Showdown 2011 buat dekat tempat tu, promosikan lagi Malaysia serta Selangor dengan kecantikan yang sempurna.





P/S: Elecoldxhot was my favourite local dance Malaysia in Showdown 2011..love them..!
support local dance..!

0 comments:

Post a Comment